• Natječaji

Indijsko-hrvatski startup izazov

Hrvatska agencija za malo gospodarstvo, inovacije i investicije (HAMAG-BICRO) i Startup India organiziraju natjecanje Indijsko-hrvatski startup izazov u suradnji s tvrtkama partnerima Infobip, KONČAR and HexGn, uz podršku Veleposlanstva Republike Indije u Hrvatskoj.

Nakon pokretanja India-Croatia Startup Bridge, digitalne platforme osmišljene za jačanje međunarodne suradnje i inovacijskog okruženja te trgovinsko-gospodarske suradnje Hrvatske i Indije, HAMAG-BICRO i Startup India nastavljaju s aktivnostima osmišljenim za poticanje suradnje indijskih i hrvatskih startup poduzeća.

Na tom tragu osmišljeno je natjecanje u okviru kojeg se traže inovativna rješenja startup poduzeća za tri zadana izazova u području održivosti, sredstava za život, ciljevima održivog razvoja, zelene energije, obrazovanja i razvoja vještina: Čista voda i bolja kvaliteta življenja, Smanjena nejednakost te Dostojanstven rad i gospodarski rast.

Sudionici Indijsko-hrvatskog startup izazova koji ponude najbolja rješenja, mogu osvojiti novčane nagrade, mentorstvo, inkubaciju i poslovna rješenja za rast. Ukupna vrijednost nagradnog fonda procjenjuje se na 43.000,00 USD.

Tvrtke partneri Indijsko-hrvatskog startup izazova osigurat će sljedeće pogodnosti za najbolja rješenja hrvatskih i indijskih startup poduzeća koja će sudjelovati u natjecanju:

  • Infobip će među 12 uspješnih sudionika odabrati do 3 najbolja startup rješenja i dodijeliti svakom od njih nagradu u obliku proizvoda i usluga tvrtke Infobip ukupne vrijednosti 10.000 USD. Odabrani startup timovi dobit će podršku Infobip tima kako bi što više iskoristili vrijednost Infobip proizvoda za njihov rast.
  • KONČAR će za najbolje startup rješenje izazova Dostojanstven rad i gospodarski rast osigurati novčanu nagradu u vrijednosti 10.000,00 kn bruto iznosa (~1.694 USD)
  • Hexgn će osigurati besplatan scale up program vrijedan 2.000 USD svakom od 12 uspješnih sudionika (šest iz Indije i šest iz Hrvatske). Program će trajati 45 dana dvaput tjedno.

Zainteresirana startup poduzeća mogu prijaviti svoja inovativna rješenja od 11. travnja do 20. svibnja 2022. na službenim stranicama Startup India putem poveznice.

Pobjednici će biti proglašeni na događanju 14. lipnja 2022. u ZICER-u

HB web stranica: https://hamagbicro.hr/indijsko-hrvatski-startup-izazov/

HB Facebook profil i HB LinkedIN profil.

Ispis

Vodič za izvoznike

Uprava za internacionalizaciju Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja  pripremila je elektronsku verziju „Vodiča za izvoznike“.

Radi se o kratkoj informativnoj brošuri koja je izrađena s ciljem pružanja aktualnih informacija na temu izvoza svim postojećim i potencijalnim izvoznicima u Republici Hrvatskoj. Brošura sadrži pregled ključnih informacija o tome kako izvoziti, gdje se financirati, kako i gdje pronaći partnere ili predstaviti svoj proizvod i/ili uslugu, uz pripadajuće poveznice na institucije nadležne za pojedino područje.

Vodič za izvoznike preuzmite ovdje.

Uprava za internacionalizaciju zadužena je za pružanje operativne, administrativne i savjetodavne podrške domaćim kompanijama u svim fazama internacionalizacije, odnosno izlaska na strana tržišta. 

Ispis

Strateški projekt InnovaMare - Roadshow Dubrovnik od 27. do 29. travnja 2022.

Strateški projekt InnovaMare  (https://www.italy-croatia.eu/web/innovamare) osmišljen je kako bi se razvio i uspostavio model inovacijskog ekosustava na području podvodne robotike i senzorike za potrebe kontrole i nadzora onečišćenja u Jadranskom moru. Projekt je sufinanciran iz EU fonda za regionalni razvoj u okviru programa prekogranične suradnje Italija – Hrvatska 2014.- 2020. Jedan od glavnih izazova projekta InnovaMare je povećanje učinkovitosti inovacijskih aktivnosti u relevantnim područjima plave ekonomije - povećanjem prijenosa znanja unutar područja suradnje. 

Svi zainteresirani se pozivaju da prisustvuju Prvom Roadshowu u Dubrovniku koji će se održati u okviru strateškog projekta InnovaMare, od 27. do 29. travnja 2022., u organizaciji Hrvatske gospodarske komore i Sveučilišta u Dubrovniku.
Na Roadshowu prezentirat će se ostvareni rezultati ovog projekta, razvijeni InnovaMare inovacijski ekosustav koji predstavlja Digital Innovation Hub Innovamare i Innovamare inovacijsku platformu koja objedinjuje sve dionike i otvara prostor za dalji razvoj prekogranične suradnje u području plavog rasta. 

Kroz ova tri aktivna dana održat će se radionice i prezentacije znanstveno istraživačkog sektora iz područja morskih tehnologija namijenjene privatnom i javnom sektoru te prezentacija budućih trendova i predviđanja razvoja u ovom području uz mogućnosti financiranja novih projektnih ideja. Naglasak je upravo na prilici za umrežavanje i to kroz dijalog, prijenos znanja te zajednički razvoj novih projektnih koncepata i uspostavljanje partnerskih konzorcija za buduće pozive. 

Sudjelovanje je besplatno, a registrirati se možete putem poveznice na InnovaMare Web platformu:  

https://innovamare.org/news/dubrovnik-roadshow-27-29-04-2022/, a najkasnije do 10. travnja 2022. Broj sudionika je ograničen na 100 osoba. Radni jezik skupa je engleski jezik. 

Pozivamo Vas da prisustvujete na Prvom Roadshowu u Dubrovniku i na taj način date svoj doprinos u ovom području. 

Ispis

RADIONICA “EKO CERTIFICIRANJE – ZNAČAJ NA TRŽIŠTU”

U sklopu projekta TAKE IT SLOW, Dubrovačko-neretvanska županija i Regionalna agencija DUNEA vas pozivaju na RADIONICU “EKO CERTIFICIRANJE – ZNAČAJ NA TRŽIŠTU” za male i srednje proizvođače na poluotoku Pelješcu.

Radionica će se održati u utorak 5. travnja 2022. u Domu vinarske tradicije Putniković s početkom u 17:00.

Radionicu će voditi Ana Marušić Lisac, dipl. ing. agronomije. Marušić Lisac se bavi kontrolom i certifikacijom ekološke poljoprivrede i proizvodnje više od dvadeset godina, otkada vodi certifikacijsko tijelo Biotechnicon poduzetnički centar d.o.o. Aktivno radi na promociji održivosti, regenerativne poljoprivrede i razvoja ruralnog prostora, s naglaskom na radu s malim proizvođačima, osobito na udaljenim i teže pristupačnim prostorima.

Trajanje radionice je do tri sata, a govorit će se o tehničkim aspektima i aspektima tržišta uekološkoj poljoprivredi i proizvodnji, eko certifikatima te lancima dobave.

Molimo da izrazite svoj interes za sudjelovanje na radionici na Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. ili +385 (20) 638-451 (Mirela Raič).

Ispis

Objavljen poziv za sustave korištenja obnovljivih izvora energije vrijedan 100 milijuna kuna

Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost danas je objavio Javni poziv sufinanciranje sustava za korištenje obnovljivih izvora energije namijenjen raznim pravnim osobama. Ukupna vrijednost  poziva je 100 milijuna kuna, a prijave će biti moguće od 12. travnja od 9 sati.

Poziv Fonda otvoren je za jedinice regionalne i lokalne samouprave, tijela državne uprave, ostale proračunske i izvanproračunske korisnike, ustanove, zadruge, trgovačka društva, obrtnike, obiteljska poljoprivredna gospodarstva, privatne iznajmljivače, kao i za samostalne djelatnosti te ostale pravne subjekte, osim udruga. Prijaviti se mogu i suvlasnici višestambenih zgrada putem svojih upravitelja, ali i vjerske zajednice. Važno je da se sustav ugrađuje na građevinu koja nije oštećena u potresu, a pojedini korisnik će uspješnom prijavom za svoj projekt moći osigurati najviše do 1.4 milijuna kuna.

Korisnicima će za nabavu i ugradnju sustava na jednoj ili više lokacija na raspolaganju biti 40, 60 ili 80% sufinanciranja, ovisno o statusu lokacije na kojoj se provodi projekt. Sustavi za koje je moguće dobiti sufinanciranje su dizalice topline, sunčani toplinski kolektori korisnog djelovanja najmanje 70%, kotlovi na drvnu sječku/pelete ili pirolitički kotlovi korisnog djelovanja najmanje 87% te integrirane fotonaponske elektrane za proizvodnju električne energije za vlastitu potrošnju. Elektrane se sufinanciraju u izoliranom (off-grid) ili u mrežnom pogonu. Stupanj korisnog djelovanja fotonaponskih modula ne smije biti manji od 18%, a opravdana snaga (koja obuhvaća pripadnu podkonstrukciju i DC razvod) je najviše do 50% veća od vrijednosti odobrene priključne snage u smjeru predaje u mrežu.

Osim za ugradnju sustava, korisnici sredstva mogu dobiti i za izradu glavnog projekta, koji je jedan od obveznih dokumenata za sve planirane mjere, bez obzira na instalirane nazivne snage sustava. Za projekt je moguće dobiti do 40% opravdanog troška izrade, odnosno najviše do 70.000 kuna po lokaciji, a moguće je i njegovo retroaktivno sufinanciranje, ako nije stariji od 24.9.2020. godine, od kada se počeo primjenjivati Tehnički propis o racionalnoj uporabi energije i toplinskoj zaštiti u zgradama. Glavni projekt za fotonaponsku elektranu u mrežnom pogonu osim propisanih sastavnica obvezno treba sadržavati i proračun planirane godišnje proizvodnje elektrane s energetskom bilancom (proizvodnja/potrošnja) te iskazanim udjelom električne energije koja se predaje u mrežu. U slučaju off-grid elektrane, treba uzeti u obzir da se akumulatorska baterija treba dimenzionirati za kapacitet od najmanje 3 kišna dana.

Kako je riječ o kompleksnim projektima, kvaliteta njihovog postavljanja izuzetno je važna i za sigurnost i za ispravan rad sustava. Upravo zato se uz opremu i projektiranje sufinancira i provedba stručnog nadzora i to s do 40%, odnosno najviše 56.000,00 kuna po lokaciji.
Kako bi se prijavili, zainteresirani korisnici trebaju na vrijeme pripremiti svu potrebnu dokumentaciju, snimiti ju na prijenosni uređaj za pohranu podataka (npr. USB) te ju poslati preporučenom poštom ili osobno donijeti u prijamni ured Fonda od 25. travnja od 9 sati. Prijave će biti obrađivane redoslijedom zaprimanja, do trenutka iskorištenja sredstava.

Sve dodatne informacije kao i popis potrebne dokumentacije se nalaze na ovoj poveznici.

Za pomoć pri prijavi po ovom Javnom pozivu Razvojna agencija Općine Orebić, sukladno svojima kapacitetima Vam stoji na raspolaganju.

 

Ispis

Kontakt:


Razvojna Agencija Općine Orebić
Obala pomoraca 24
+385 (0)20 412-071
razvojna.ora@gmail.com
Pon-Pet