• Natječaji

Otvoren Javni natječaj za sufinanciranje projekta u području zaštite okoliša i energetske učinkovitosti organizacija civilnog društva (udruga)

Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost je objavio Javni natječaj za sufinanciranje projekata zaštite okoliša i energetske učinkovitosti vrijedan 6 milijuna kuna, a najveći iznos koji je moguće dobiti po projektu je 80 tisuća kuna.
Javni natječaj namijenjen je organizacijama civilnog društva, odnosno udrugama, koje su upisane u Registar udruga i djeluju najmanje godinu dana u Republici Hrvatskoj te koje su usmjerene na rad u jednom od područja: ekologije, zaštite okoliša i prirode, zaštite mora i morskog okoliša, klimatskih promjena, održivog razvoja i speleologije.
Projekti za koje je moguće dobiti bespovratna sredstva su oni u području sprječavanja nastanka otpada i ponovne uporabe, organizacije ekoloških akcija čišćenja podmorja te speleoloških objekata, aktivnosti za podizanje svijesti o prilagodbi klimatskim promjenama, pružanja pomoći informiranja javnosti o ulozi u zaštiti okoliša, promicanja načela ekološkog upravljanja i važnosti eko-oznaka te provođenje aktivnosti: podizanja svijesti o eko mobilnosti, informiranja o mjerama energetske učinkovitosti i obnovljivih izvora energije te o mjerama suzbijanja energetskog siromaštva.
Udruga se može javiti na natječaj samostalno ili u partnerstvu, a ponudu na natječaj podnosi udruga koja je nositelj projekta. Svaka udruga može kao nositelj projekta prijaviti i ugovoriti najviše dva projekta u sklopu ovog natječaja.

Rok za prijavu je 31. kolovoza 2022. godine.

Cilj poticanja ovih projekata je povećanje znanja naših građana o važnosti i metodama zaštite okoliša i energetske učinkovitosti. Istovremeno je ključno aktivno uključiti građane u lokalne projekte zaštite okoliša i energetske učinkovitosti te povećati svijesti o bioraznolikosti i važnosti očuvanja biljnih i životinjskih vrsta, kojima je Hrvatska bogata.

Sve dodatne informacije kao i dokumentacija se nalaze na ovom linku.

Ispis

108,3 milijuna kuna za kupnju energetski učinkovitih vozila - za fizičke i pravne osobe

Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost danas 21.06.2022.g je objavio javne pozive za sufinanciranje energetski učinkovitih vozila. Prvi vrijedan 103,3 milijuna kuna namijenjen je građanima i tvrtkama, dok je 5 milijuna kuna rezervirano za pravne osobe iz javnog sektora.
 
I dok  se  jedinice regionalne i lokalne samouprave, odnosno tvrtke i ustanove iz javnog sektora prijavljuju od danas od 9:00 sati direktno Fondu, građani i privatne tvrtke svoje prijave podnose od 27. lipnja od 8:00 sati, putem ovlaštenih prodajnih mjesta kako je to bilo i prošle godine.

Na poziv Fonda, u ovogodišnji program sufinanciranja se prijavilo 45 zastupnika vozila s 81 markom i čak 539 modela vozila za koja je moguće ostvariti maksimalno 40% opravdanih troškova nabavke vozila. Lista vozila za koje je moguće ostvariti sufinanciranje, kao i 301 prodajno mjesto na kojima ih je moguće kupiti nalazi se na stranici vozimoeko.fzoeu.hr.
 
Iznos poticaja ovisi o kategoriji vozila pa Fond kupnju električnih vozila L1-L7 kategorije sufinancira s iznosom do 20 tisuća kuna, plug-in hibride M1 kategorije do 40 tisuća kuna, dok će se za kupnju M1 kategorije vozila s električnim pogonom moći dobiti do 70 tisuća kuna. Dodatno, pravnim osobama sredstva su dostupna i za vozila N1 kategorije i to plug-in hibridna vozila (do 40 tisuća kuna) te ona s električnim pogonom ili pogonom na SPP, UPP ili vodik, za koja se može dobiti do 70 tisuća kuna. S maksimalno 400 tisuća kuna sufinanciraju se i vozila kategorije N2, N3, M2, M3 s električnim, „plug-in“ hibridnim pogonom, pogonom na SPP, UPP ili vodik.
 
Kako bi ostvarili pravo na Fondovo sufinanciranje svi zainteresirani trebaju prvo odabrati željeno vozilo te kontaktirati neko od prodajnih mjesta koje je evidentirano u bazi Fonda i navedeno uz listu vozila na stranici vozimoeko.fzoeu.hr. Nakon što se građani, odnosno tvrtke odluče za marku i model energetski učinkovitog vozila potrebno je, u suradnji s odabranim ovlaštenim prodajnim mjestom, pripremiti svu potrebnu dokumentaciju. Nakon toga slijedi postupak prijave koji podrazumijeva unos obveznih podataka i učitavanje potrebne dokumentacije u aplikaciju od strane prodajnog mjesta, a sve kako bi se za prijavitelja automatski rezervirao odgovarajući iznos poticaja. Redni broj podnošenja prijave dodjeljuje se kronološki, prema datumu i vremenu otvaranja rezervacije u mrežnoj aplikaciji Fonda. Da je rezervacija uspješna, potvrđuje potvrda koju će prodajno mjesto ispisati i dati kupcu. Na potvrdi se nalaze uneseni podaci, redni broj prijave, kao i upute za plaćanje obveznog minimalnog predujma koji ovisno o kategoriji i cijeni vozila iznosi 7% traženih sredstava Fonda. U slučajevima kad je na računu za predujam uračunata i kapara koju će od kupaca potraživati prodavatelji na istom treba biti jasno naznačeno da se dio iznosa odnosi na obvezni minimalni predujam koji je propisao Fond. Važno je istaknuti kako račun za obvezni minimalni predujam za kupnju vozila koja su u sustavu poticaja ne smije biti uplaćen prije datuma i vremena zaprimanja navedenog u potvrdi prijavitelja o uspješnoj rezervaciji sredstava.
 
Rezervacije poticaja će biti moguće sve dok iznos rezerviranih sredstava u prijavnoj aplikaciji ne dosegne 103,3 milijuna kuna, nakon čega će se poziv za građane i tvrtke privremeno zatvoriti.

Na stranici vozimoeko.fzoeu.hr u realnom vremenu će biti moguće provjeriti dostupnost sredstava, a na njoj će se nalaziti i sve informacije o programu sufinanciranja, uključujući popis svih modela vozila za koje je dostupno sufinanciranje te prodajnih mjesta na kojima se mogu rezervirati i kupiti.

Sva dokumentacija potrebna za prijavu na navedeni Javni poziv se nalazi na ovoj poveznici.


 

Ispis

Pokreni svoj posao - besplatna radionica

Centar za poduzetništvo Dubrovačko-neretvanske županije u suradnji s Razvojnom agencijom Općine Orebić – ORA i Hrvatskim zavodom za zapošljavanje poziva sve zainteresirane na besplatnu radionicu "Pokreni svoj posao" koja će se održati u petak, 27. svibnja 2022. u dvorani Općine Orebić, s početkom u 10.00 sati.

Radionica se održava za sve zainteresirane buduće poduzetnike koji planiraju pokrenuti poslovanje i ostvariti Potporu za samozapošljavanje Hrvatskog zavoda za zapošljavanje. Budući da većina početnika ne raspolaže osnovnim informacijama o poduzetništvu, cilj radionice je i toj skupini omogućiti informacije i savjete iz sfere poduzetništva.

Polaznici će na radionici imati priliku dobiti informacije vezane za osnivanje pravnog subjekta, informacije o poreznim i računovodstvenim obvezama poduzetnika, dostupnim edukacijama, aktualnim natječajima za bespovratna sredstva i poduzetničkim kreditima s povoljnim i subvencioniranim kamatnim stopama.

Predstavnik Hrvatskog zavoda za zapošljavanje će prezentirati mjere HZZ-a, a poseban naglasak će se staviti na Potporu za samozapošljavanje i proširenje poslovanja.

Mjesto održavanja: dvorana Općine Orebić, Obala pomoraca 24, Orebić

Predviđeno trajanje radionice: do 3 sata.

Budući da je broj polaznika ograničen, molimo sve zainteresirane  da se prijave putem:

- e-maila: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

- telefona: 020/412-071

Ispis

Održana radionica "Kako samostalno voditi paušalni obrt"

Trend samozapošljavanja postupno jača u Hrvatskoj, a paušalni obrt je zbog minimalne papirologije i relativno niskih davanja, postao najpopularniji oblik poslovanja među mladim poduzetnicima. 

Nastavno na navedeno, Centar za poduzetništvo Dubrovačko-neretvanske županije u suradnji s Razvojnom agencijom Općine Orebić – ORA organizirao je 05.05.2022. u dvorani Općine Orebić besplatnu radionicu „Kako samostalno voditi paušalni obrt”,  koju je vodila savjetnica iz područja računovodstva i poreza – gđa. Jasna Gavrić.

Radionica je bila namijenjena osobama koje planiraju pokrenuti ili su u počecima pokretanja vlastitog paušalnog obrta, a polaznici su upoznati s uvjetima paušalnog oporezivanja, kao i svim pravima, rokovima i obvezama koje proizlaze iz važećih poreznih propisa o paušalnom oporezivanju.

Na radionici je također predstavljena besplatna PaushApp aplikacija za samostalno vođenje računovodstva paušalnog obrta koja je proizašla iz dugogodišnjeg iskustva djelatnika Centra za poduzetništvo te je u potpunosti prilagođena poduzetnicima koji su u potrazi za što bržim i jednostavnijim rješenjima.

Zahvaljujemo svima koji su prisustovali radionici.

Ispis

Objavljen Javni poziv za dodjelu potpora male vrijednosti u poljoprivredi Dubrovačko-neretvanske županije u 2022. godini

Predmet javnog poziva je dodjela potpore male vrijednosti u poljoprivredi na području Dubrovačko-neretvanske županije u 2022. godini, za sljedeća ulaganja u poljoprivredi:

Mjera 1 – Okrupnjavanje poljoprivrednog posjeda

Mjera 2 – Ulagane u podizanje trajnih nasada

Mjera 3 – Ekološka proizvodnja

Mjera 4 – Potpora za kontrolu tla na poljoprivrednim gospodarstvima

Mjera 5 – Posebne mjere pomoći za sektor stočarstva

Mjera 6 – Potpora poljoprivrednicima u preradi poljoprivrednih proizvoda

Mjera 7 – Potpora za stvaranje, promidžbu i prodaju županijskih proizvoda te organizaciju stručnih i znanstvenih događanja

Mjera 7.1 – Stvaranje prepoznatljivih županijskih proizvoda

Mjera 7.2 – Promidžba i sudjelovanje na sajmovima, izložbama i manifestacijama

Mjera 7.3 – Potpora za organizaciju sajmova, izložba, manifestacija i stručnih i znanstvenih skupova

Mjera 8 – Potpora za uvođenje sustava navodnjavanja na poljoprivrednim površinama

Mjera 9 – Potpora za istraživačke projekte u poljoprivredi

Mjera 10 – Potpora za nabavu presadnica i sjemenskog sadnog materijala

Mjera 11 – Potpora za kupnju jednokratne prodajne ambalaže za voće i povrće

Mjera 12 – Nabava poljoprivredne mehanizacije i opreme

Mjera 13 – Potpora za kupnju, građenje i opremanje staklenika i plastenika

Potpora se dodjeljuje za sufinanciranje navedenih ulaganja, a za koje podnositelj nije koristio sredstva iz Državnog proračuna Republike Hrvatske, drugih programa Županije ili drugih izvora financiranja.

Korisnik potpore godišnje može po ovom Programu ostvariti potporu u maksimalnom iznosu od 20.000,00 kn, a prijava za potporu se može podnijeti za najviše dvije mjere godišnje.

Korisnik mora biti upisan u Upisnik poljoprivrednika ili Upisnik poljoprivrednih gospodarstava te mora imati sjedište ili prebivalište na području Županije, odnosno poljoprivredna proizvodnja ili događanje se mora odvijati na području Županije.

Javni poziv je otvoren do 20. srpnja 2022. godine ili do iskorištenja sredstava planiranih u Proračunu Dubrovačko-neretvanske županije za 2022. godinu.

Dokumentacija i detalji natječaja dostupni su na ovoj poveznici.

Ispis

Kontakt:


Razvojna Agencija Općine Orebić
Obala pomoraca 24
+385 (0)20 412-071
razvojna.ora@gmail.com
Pon-Pet